Retourneren

Crijns Carproducts > Retourneren

14 Dagen herroepingsrecht

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop.
Wil je echter toch iets retourneren of ruilen dan kan dat binnen een termijn van 14 dagen vanaf de dag van de levering.
Je kan de bestelling ook gratis retourneren in onze winkel in Dilsen-Stokkem.

Hoe retourneer ik een product?

Neem binnen 14 dagen contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@crijns-carproducts.be.
Vermeld hierbij het bestellingsnummer en het artikel dat je wilt retourneren.
Verpak het product zorgvuldig in een doos met voldoende opvulmateriaal.
Voeg een kopie van je bestelling of factuur bij in de doos.
Breng het pakket vervolgens naar een postkantoor en stuur het naar ons adres.

Retourvoorwaarden

Voor onze retour/ruil service komen uitsluitend artikelen in aanmerking:

– die binnen 14 dagen na ontvangst zijn geretourneerd;
– die niet zijn gepersonaliseerd;
– die zijn voorzien van een aangehecht label;
– indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking;
– indien van toepassing met alle geleverde toebehoren;
– die ongedragen/ongewassen zijn;
– pakket voldoende gefrankeerd;
– kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis gepast worden, echter niet gedragen.
– bewaar onze artikelen a.u.b. niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van huisdieren.

Onze gehele wettelijke algemene voorwaarden kun je hier vinden.

Via post, koerier of fysieke winkel

Je kunt je retourpakket op eigen kosten terugsturen via de post of een koeriersdienst.
In het geval van een fout van Crijns-Carproducts, zorgen wij voor een retourlabel op onze kosten.
Je kan de bestelling ook gratis retourneren in onze winkel in Dilsen-Stokkem.

Terugbetaling binnen de 5 werkdagen

Binnen de 5 werkdagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald. Mogelijk sturen we je nog een mailtje met de vraag je IBAN nummer te bevestigen.

Beschadigde verpakking tijdens transport

Als je ziet dat de verpakking van het pakket ernstig beschadigd is, weiger dan de zending en vraag de bezorger om hiervan melding te maken. Heb je het pakket al aangenomen en constateer je vervolgens schade aan de verpakking? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@crijns-carproducts.be.
Maak foto’s van de beschadiging met je mobiele telefoon en stuur deze als bijlage mee in je e-mail.
Dit helpt ons om snel een passende oplossing te bieden. Houd er rekening mee dat we een schadeclaim bij de transportdienst alleen kunnen indienen binnen maximaal 5 dagen.

Voor het indienen van een schadeclaim hebben we de volgende foto’s nodig:

  1. Een foto van het volledige pakket.
  2. Een foto van het pakket waarbij het verzendlabel duidelijk zichtbaar is.
  3. Een foto van de schade aan de buitenkant van de doos.
  4. Een foto van het geopende pakket van bovenaf, waarbij de inhoud en de binnenverpakking duidelijk zichtbaar zijn.
  5. Foto’s van alle soorten binnenverpakkingen die in het pakket aanwezig zijn.
  6. Een foto van het gehele artikel.
  7. Een detailfoto van de specifieke schade aan het artikel.

Hulp nodig? We zijn er voor je!

Vind je het product niet, moeite met bestellen of een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.